شهر پروانس فرانسه بهشتی از رنگ ها
نوشته شده توسط : samaneh

همچنین پروانس میزبان جاذبه های مشهور تاریخی مانند پون دو گار، بناهایی تاریخی ارل روم و کاخ های پاپ در آوینیون می باشد. خط ساحلی مدیترانه، شهرهای مارسی، آکسان پروانس و کاسیس، در این منطقه قرار دارند و همین باعث جذب گردشگران بیشتر به این منطقه پروانس و تور فرانسه شده است. همچنین منطقه پروانس نزدیک به نود دهکده را در حد فاصل کرانه های مدیترانه ای فرانسه و بخش های داخلی آن شامل شده است.

 

شهر پروانس رمانتیک ترین منطقه فرانسه

در سال های گذشته، نویسنده انگلیسی، Peter Mayle در کتابی به شرح زیبایی های منطقه پروانس فرانسه پرداخته است؛ و اگر سفری به شهر پروانس داشته باشید، متوجه می شوید که هر آنچه گفته است به واقعیت نزدیک است.

 

شهر پروانس رمانتیک ترین منطقه فرانسه

بازدید از شهر پروانس فرانسه در طی سفری کوتاه، به سهولت امکان لذت بردن از جاذبه های بسیاری را در اختیارتان قرار خواهد داد. یک از شاخص ترین جاذبه های شهر پروانس فرانسه آبراه پونت دوگارد است. این سازه در زمان امپراطوری روم باستان بر فراز رودخانه گاردون احداث شده است. در واقع پونت دوگارد بخشی از سیستم انتقال آبی پنجاه کیلومتری بوده است و در نزدیکی شهر کوچک Vers Pont du Gard واقع شده است. بازدید از این آبراه به عنوان مرتفع ترین آبراه رومی، به گردشگران تور فرانسه بسیار توصیه می‌شود.

 

شهر پروانس رمانتیک ترین منطقه فرانسه

پس اگر به دبنال یک سفر برای تعطیلات نوروز97 خود هستید سفربین تور فرانسه ، سرزمین عشاق، و به خصوص پروانس زیبا، را به شما پیشنهاد می دهد.

 

شهر پروانس رمانتیک ترین منطقه فرانسه

 




:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: